Reklamace a vrácení zboží
Reklamace zboží
Omlouváme se, pokud jste na našem zboží našli nějakou vadu. Prosím, komunikujte s námi tuto skutečnost přes e-mail pavla@best-time.cz. Čisté zboží přineste osobně, nebo zašlete doporučeně s vyplněným reklamačním formulářem a s původní fakturou na naši adresu.
BEST:TIME s.r.o., Korunní 810/104, 101 00, Praha 10 Vinohrady
Reklamované zboží po převzetí zkontrolujeme a zhodnotíme. Pokud je závada možná opravit, budeme se snažit Vám v co nejkratším termínu opravené zboží doručit. O celém procesu Vás budeme informovat.
Reklamační formulář naleznete ZDE.
Vrácení zboží nebo výměna
Muže se stát, že Vám BEST:TIME nepadne, nebo se Vám nebude líbit. Ze zákona máte samozřejmě možnost navrácení, nebo výměny zboží do 30 dnů. Prosíme o tuto informaci do 14 dnů po převzetí zboží na e-mail pavla@best-time.cz. Pokud jsme Vám tiskli a šili zboží na míru, možnost vrácení nebo výměny zboží bohužel není možná.
Zboží lze vrátit jen čisté a nenošené. Prosím, vyplňte přiložený formulář, kde v případě výměny napište, za jaké zboží byste rádi Váš kus vyměnili, a přiložte jej do balíčku.
Balíček zašlete na adresu BEST:TIME s.r.o., Korunní 810/104, Praha 10 Vinohrady nebo přineste osobně. Pokud rádi používáte Zásilkovnu, prosím, napište nám.
Formulář pro vrácení nebo výměnu naleznete ZDE.