Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží

Omlouváme se, pokud jste na našem zboží našli nějakou vadu. Prosím, komunikujte s námi tuto skutečnost přes e-mail obchod@best-time.cz. Čisté zboží přineste osobně, nebo zašlete s vyplněným reklamačním formulářem na

výdejnu Zásilkovny nebo PPL, Korunní 95, Potraviny, Praha 3, 130 00, nebo na adresu Korunní 810/104, Praha 10, 101 00. Prosím nepoužívejte Českou poštu.  

Reklamované zboží po převzetí zkontrolujeme a zhodnotíme. Pokud je závada možná opravit, budeme se snažit Vám v co nejkratším termínu opravené zboží doručit. O celém procesu Vás budeme informovat.

Reklamační formulář naleznete ZDE.

 

Vrácení zboží nebo výměna

Muže se stát, že Vám BEST:TIME nepadne, nebo se Vám nebude líbit. Ze zákona máte samozřejmě možnost navrácení, nebo výměny zboží do 30 dnů. Prosíme o tuto informaci do 14 dnů po převzetí zboží na e-mail pavla@best-time.cz. Pokud jsme Vám tiskli a šili zboží na míru, možnost vrácení nebo výměny zboží bohužel není možná.

Zboží lze vrátit jen čisté a nenošené. Prosím, vyplňte přiložený formulář, kde v případě výměny napište, za jaké zboží byste rádi Váš kus vyměnili, a přiložte jej do balíčku.

Balíček zašlete na výdejnu Zásilkovny nebo PPL, Korunní 95, Potraviny, Praha 3, 130 00, nebo na adresu BEST:TIME s.r.o., Korunní 810/104, Praha 10, 101 00. Prosím nepoužívejte Českou poštu.  

Formulář pro vrácení nebo výměnu naleznete ZDE.